Ik had een buffet met voor ieder wat wils en een dessert besteld ter gelegenheid van mijn afscheid na bijna 40 jaar dienstverband. Vanaf het moment dat de schalen met salades en warme gerechten werden neergezet, was iedereen al enthousiast, en dat enthousiasme groeide alleen maar tijdens het eten. Veel mensen vroegen vervolgens waar het eten vandaan kwam. Het dessert zag er prachtig uit en was heerlijk. Ook was het contact erg prettig en de service uitstekend. Samengevat: een aanrader en absoluut voor herhaling vatbaar.




